lørdag 6. september 2008

Første innlegg i ny blogg!

Så, da er jeg i gang med første innlegg i det jeg har tenkt skal være den nye hagedagboka mi. Bloggen vil jeg fortsette med som før, for den er mer bildebasert enn det hagedaboka sannsynligvis kommer til å være. Det er her jeg vil notere hva som foregår i hagen - men jeg vil selvsagt legge inn noen bilder her også innimellom. (Men siden jeg har planer om å printe denne hagedagbloggen ut på papir med jevne mellomrom, vil jeg forsøke å begrense bildebruken.)

Da er startinnlegget lagt, da vil jeg kopiere noen innlegg fra de opprinnelige dagbøkene mine hit - bare for å gi en liten smak av hva som har vært, og hvordan veien hit har blitt til. Jeg har ingen hjemmeside å overføre hele dagboka mi til nemlig.

- Begynn nederst i bloggen og les oppover til dette innlegget. Viser litt historien, framgangen i planer osv.

Ingen kommentarer: