mandag 6. oktober 2008

Vant en peon i går!

Dette er vel bildet som viser drivhustomta best foreløpig. Skulle tatt et bedre bilde i ettermiddag, men jeg sovna. Har sånn sett ikke gjort noe hagerelatert i dag, jeg skulle bare slappe av etter helga, og det har jeg gjennomført. ;)

I går var det hagelagsmøte med pionmannen på besøk. Ikke overveldende oppmøte dessverre, om det var søndag eller høst eller hva det vet jeg ikke. Men det var veldig hyggelig uansett, og folk handlet - synes jeg - masse peoner. Selv kjøpte jeg en flott sak. Og så vant jeg meg en rosa villart på lotteriet. :) Ikke verst.

Drivhusmessig lurer vi på hvor dypt vi må. Vi skal jo ha sånne markplater som isolerer, og da skal man ikke trenge å gå like dypt. Men... Vi vet ikke helt. Litt skeptiske. Det er nå gravd ned til leirgrunn, vannet renner ikke akkurat bort så godt.

Nå skal jeg begynne å sjekke hva det koster for flybilletter. Vi har altså fått en helt utrolig komite for neste års forumtreff, tenk å allerede ha ute en tråd om neste års treff! Huhei hvor det går, liksom! Ser veldig spennende ut synes jeg. Men det er jo langt, vanskelig å få til uten minst en dag fri fra jobb. Vi får se.

Ingen kommentarer: