torsdag 20. november 2008

Første frøsåing i dag

I dag sår jeg første frø. Potta står klar på planterommet, jeg må bare så selve frøene oppi der. ;) Så det så. I år ser det ut for at ikke lysene blir tatt ned i det hele tatt der inne. Ja ikke for det, dette er en staudepotte og den skal settes ut.

Ellers så driver jeg fortsatt og merker bildene mine, det tar litt tid. Men allerede nå skal det være mye lettere å finne frem. Og så er det så artig å kunne klikke på "blomster", og så får jeg opp alle blomsterbildene jeg har tatt. Du verden så mye fine blomster! Åh, jeg håper det blir tidlig vår i år. ;)

Jeg holder også på med planlegging av julegaver. Egentlig skulle jeg kjøpe i dag noen, men det glemte jeg visst av. Men vi skal på ferie om ikke alt for lenge, vil helst være ferdig før den tid så jeg er sikker på at vi rekker det. Siste ukene før jul er jo butikkene tomme for alt man skal ha, er erfaringen fra tidligere år.

Nå tusler jeg til sengs med Hagen for alle.

Ingen kommentarer: