onsdag 12. november 2008

Nå kom snøen

Jeg vet ikke om det har med at gubben gjorde ferdig siste støypinga for drivhuset i går, men da jeg sto opp i dag var det i hvert fall hvitt ute. Ja ikke sånn kjempetjukt lag snø da, men det var såpass at jeg måtte koste av bilen. Så nå er den kommet skikkelig hit også. Og altså, gubben er nå ferdig med all støyping for drivhuset. Sokkelen er satt fast nedi støypegreiene på et vis. Så nå er vi vel ferdig med det som skal gjøres i høst - neste er leveggen vi skal ha opp, og når den har kommet - solid sak må det være - SÅ kan vi sette opp selve huset. Tør ikke før. (Skal jo helst få sove om natta.) Så spørs det hvor tidlig vår vi får. 

Har ikke fått noe rapport fra Tromsdalen om at frøboksen er sendt videre, men Potentilla har lagt ut fyldig beskrivelse av frømøting der oppe, så jeg regner med at den er i farvannet her om ikke så lenge. Først skal den til Tonemeia. Jeg håper egentlig at det drøyer litt for både i morra og fredag er jeg egentlig opptatt. Vi får se. Jeg haaar jo egentlig nok frø... Og vel så det... ;)

Ingen kommentarer: