tirsdag 24. februar 2009

Hm, nå er det kommet langt

Se på denne blodbegeren. De to små bladene der i midten - faretruende. Når disse to har dukket opp, da er det ikke lenge før det skyter i full fart oppover! Og når det gjør det - da er det ikke veldig lenge til man har vase... I år har jeg visst mange... Har priklet ca. en tredel, da har jeg 20 stykker. Jajaja, ting kan så absoLUTT bli verre! Synes det er greit å ha litt å gå på. :)

I dag har jeg vært på frøbyttemøte. Klarte å bli kvitt noe, men det var jammen noe nytt jeg kom heim med også. Ja, det er vel cluet med "bytting", sånn egentlig.

Har priklet både i går og i dag. Blodbeger. Artisjokk. (Jeg klarte å KASTE noen! Ikke mange da...) En paprika, den gule, kule - lille.

2 kommentarer:

elle-melle sa...

Så heldig du er som kan fråtse i blodbeger!
Men kan du ikke knipe dem før det blir vase, eller?

Miamaria sa...

Jo, jeg har faktisk lært meg å knipe. Men de er litt skumle disse, jeg synes de bare står i ro og venter til AKKURAT jeg glemmer litt for lenge å se på dem, og så slår de til... Vips, vase.