tirsdag 28. april 2009

En super dag!


I dag har det vært travelt, men likevel en super dag. Dro rett heim fra jobb, og i postkassen de mystiske priklepinner fra forrige innlegg. Og så var det bare å røske med seg det som skulle med, og så i full fart for å arrangere priklekveld.

Og den ble super!

Priklepinnene var populære også. ;) De fleste tok seg en, det lå bare noen helt få stykker igjen til slutt. Og så kom det akkurat passelig med folk - ikke stappe fullt, men ikke flaut få heller. ;) Så var det flere nye, og noen som kjørte ganske langt også - sånt er skøy. Virker som vi når bredt ut for tiden, forskjellige som kommer på de forskjellige tingene. (Jeg skulle til å si heldigvis, jeg er vel av de få som har vært på tre arrangementer på en uke - det vil si fire, hvis vi teller med drivhusgruppa.)

I drivhuset virker det ok, men jeg synes det henger litt det som er der. Det er antagelig for kaldt der for tomat og paprika ennå. Men nå må det i grunnen ut... Har slått ovnen på to, så får vi se om den slår ut sikringen på den ledningen igjen. Jeg har ikke tid og ork til å leite opp ny ledning og plassere istedenfor rett og slett. Litt sliten nå, i grunnen.

Det ble noen nye planter på priklekvelden. Forskjellige valmuesøstre blant annet. Og mange kule primula. Ikke at jeg priklet så mange da. Men litt ble det på meg også. Meeen jeg skrev ikke liste. Jeg må skjerpe meg med det. Nå.

Ingen kommentarer: