fredag 12. juni 2009

Nå vannes det i hagen - ikke regn altså

Det har blåst sånn i det siste, sammen med oppholdsvær betyr det at jeg må vanne. Så det gjør jeg nå. Det pleier å bety regn ganske straks ;) men det er pr. nu sol og det lover jo godt for Hålogalandstreffet hos Magnar i morra.

Ute vokser det og gror, ugresset også. Må nok ta meg en runde igjen hvis det ikke skal gro helt over. Akkurat nå er det i en sånn mellomperiode i hagen - mellom vår og forsommer egentlig. Noe er neeesten helt avblomstret, og noe er neeesten kommet i gang. Snart er akeleier og valmuesøstre i fullt flor antar jeg. :)

3 kommentarer:

Margrethes hus og hage sa...

Hehe, ja vanner man så kommer regnet :) Ren automatikk!

Vivishagerom sa...

Vi hadde også vind for kort tid siden og det ble veldig fort tørt. Vanskelig å vanne i vind syns jeg, ble litt våt. Vannet liksom gikk sin egne veg, for så å komme tilbake i en enda større fart. Ha en fint treff hos Magnar. God helg.

Miamaria sa...

He he, nå regner det. ;) Naturlov det der antagelig.

- Treffet var superfint! God helg ønskes dere også.