onsdag 3. februar 2010

Da har jeg sådd blodbegerne

Forleden sådde jeg blodbeger, som de første frø denne sesongen. De som skal settes ut har jeg fortsatt ikke begynt med - jeg må innrømme at jeg føler meg litt "til etters", når jeg hører at hos Magnar er spiringa i full gang i drivhuset... Jeg må vel se til å komme meg skikkelig i gang jeg også, snart. Med såinga altså, spiring må jeg nødvendigvis vente litt lenger med. ;)

Styremøtet i hagelaget i går gikk fint, vi har forskjellige greier på gang og nå har vi fått litt mer fart på oss. Første kveld er selvsagt ferskingkveld. :) Det blir spennende å se om det kommer noen ferskinger i år også.

Jo, så kom det en konvolutt med frø i posten her om dagen - nå MÅ jeg så snart. :) Har mye spennende frø nå. 

2 kommentarer:

Marit sa...

Lykke til med blodbegerfrøene! Jeg sådde mine sist helg, men ennå har ingen grønne spirer dukket opp. I fjor fikk jeg ingen :( Men de er verdt å prøve!

Miamaria sa...

Takk! Jeg sådde frø fra to forskjellige kilder (har liten tro på mine egne), så det bør spire ei den ene enden av såpotta i hvert fall. :) To runder i én, liksom.

Verdt å prøve ja! :D De er sååå fine!