onsdag 25. februar 2009

Plantelys to fyrt opp!

Her er blodbegerne mine. Det er ca. 40 potter. Én plante i de fleste, to i noen og fire i noen (få). Noen er så små at de sikkert dauer da, men jeg klarte ikke å kaste noen andre enn de to jeg knakk... Til og med en halvspirt priklet jeg... *knis* Litt mer omtanke for disse enn for artisjokk, tydeligvis. *knis*

Ja, det ble såpass mange at jeg måtte tenne lys i det andre plantelyset. Flyttet alle blodbegerne under samme lyset, og vips, nå har jeg altså ledig plass under lys 1. Da må jeg vel så noe mer antar jeg, får titte i boksen. Litt usikker på hva det er som bør sås nå snart, har ikke helt oversikt. Er litt fristet til å gi noen kule stauder en tyvstart, men.

1 kommentar:

Vivishagerom sa...

Har prøvd meg på blodbeger en gang, det gikk heller dårlig. Så nå koser jeg meg med alle bildene deres. 40 potter det var jammen mange. Herlig med frø og spirer.