onsdag 29. april 2009

Mysteriet er løst

(Naboens første sau ute hilser. Nå er det vår! Men vi har fått snø ute før, advarer hun... Så vær ikke for trygg.)

Priklepinnemysteriet er løst. Kontaktet hovedmistenkte i dag, og joda de kom derifra. :) Det er ikke mindre enn superdupert at folk finner på slike ting, det var mange som dro hjem med nyervervet pinne i går. Og enda var det er par ekstra igjen, som jeg kommer til å ta i bruk straks jeg finner ut hvilken boks jeg la dem i...

I dag har det ikke vært så verst vær. Luftelukene var åpne da jeg kom hjem fra jobb - og alle blomstene også. :D Kommer nok til å legge ut litt i bildebloggen etterhvert. Jeg har satt ned de to første plantene ute for året - to som Magnar spadde opp til meg i helga. De har nå fått bosted i kaosbedet.

Plantene i drivhuset ser ut til å trives greit. De som hang med bladene og så triste ut fikk seg litt vann i går - det hjalp! Ikke temperaturen som feilet nei, de var tørste... Ooops... Så nå skal jeg bære ut flere.

Ingen kommentarer: