søndag 17. mai 2009

Deilig dag, nye potter

Det har vært en strålende dag i hele dag også. Fantastisk, det er lenge siden vi har hatt en så fin 17. mai. Og attpåtil har jeg hatt fri hele dagen, vanligvis må jeg på jobb klokka halv fem et par timer.

Vi har holdt på litt ute, med forskjellige småtterier. Så har vi vært hos et vennepar på grilling, aldeles deilig middag. Bedre kunne det ikke vært! Salat er veldig godt med seiersløk oppi, anbefales! Seiersløkpestoen jeg hadde med slo også godt an.

Vel heime tok jeg fatt på ompotting av tomater. Elleve planter står nå i digre potter. Syv (en av hver sort) står i 20-literspotter, mens fire har fått selvvanningspotter som er litt mindre. Tror det blir bra.

1 kommentar:

Laila -Karin sa...

For en fantastisk utsikt du har.
Jeg savner veldig det å kunne se ut på sjøen.
Mange nydelige planter her hos deg
Kommer nok tilbake å leser litt mer.
Ha en fin dag