tirsdag 9. juni 2009

Planting i krukker, urtekurs og travelt

Det er fryktelig travelt for tiden, jeg får nesten ikke gjort noenting. På grunn av noe glemske greier så fikk jeg ikke gjort noe fornuftig før jeg måtte på urtekurs dessverre. Men etterpå fikk jeg plantet til fem krukker.

Jeg skjønner meg ikke på de greiene, jeg synes ikke det blir noe fint. Men jeg har kommet fram til at jeg må ha mer hengeplanter, for det er der det skorter mest. Har disse opprette halvhøye tingene jeg, må ha mer variasjon.

For å si det sånn, den på bildet er den kuleste så langt... Eh...

5 kommentarer:

Hanne~Rita sa...

Du skal se det blir sååå flott når det har grodd seg til litt ;)
Syns også det ser litt merkelig ut i mine potter nå :/ Takk for flott urtedag!! :) Er fornøyd med kvelden. Må du huske på å slappe litt av innimellom,ellers sier det snart stopp! :(

Kristin Aurdal sa...

For å si det sånn: Den der har et stort utviklingspotensiale :-) (kunne ikke dy meg)
Om det er noen trøst så ser mine verre ut, det er derfor jeg ikke har lagt ut bilde.....
Jeg har bare ikke den "teften" som skal til, men håper jo på at "øvelse gjør mester"

Miamaria sa...

Hanne:
- Var artig på urtekurset ja, syntes jeg også. Ble enda bedre enn jeg hadde håpet, Rigmor hadde jo virkelig dreisen på omvisningen. Må nok slappe litt av ja, men det har jeg ikke tid til før på fredag. ;)

New Dawn:
Du har nok rett... Jeg håper i hvert fall at kurven kommer til å peke oppover... Det er bare kule ting oppi der, så den burde kunne bli kul! Men om plantene skjønner det...

Vivishagerom sa...

Jeg er heller ikke så flink med krukker og sammenplanting. Det får bli som det blir. Jeg bruker mere og mere stauder i krukkene, blir ikke så dyrt å fornye dem hvert år.Høres spennende ut med urtekurs.

Miamaria sa...

Stauder, lar du krukkene stå ute da eller? Jeg har sånne som må inn. :(