søndag 20. september 2009

Skittvær her også

Ble nettopp tagget av Bjørnar, og siden jeg også har drittvær, tar jeg den også med en gang... (Ellers ville jeg nok dessuten glemt det...)

Hva er du opptatt av for tiden? Har vært opptatt av Sortland Jazzfestival nå siden onsdag, og i dag prøver jeg å komme til hektene igjen etter to konserter og utgåing i går. ;)

Hva har du på deg i dag? Gubbens go'bukse (hysj, det er tjuvlån) og singlet.

Hva skal du spise til middag? Sitter akkurat og spiser den, brødskive med karbonade.

Hva vil du gjerne lære deg? Jeg skulle ønske jeg KUNNE strikke, sy og spille gitar. Men jeg har ikke lyst til å lære det, egentlig. Den tålmodighetsprøven stryker jeg nok glatt på!

Hva hører du på akkurat nå? Biltrafikken (åpent vindu) og Bang bang - My baby shot me down (Nancy Sinatra)

Hvordan er ditt favorittvær? Steiksol og bare en liiiten bris.

Hva er ditt mest utfordrende mål akkurat nå? Å begynne med padling. Jeg SKAL, og helst før jeg er hundre år.

Hva syns du om den personen som tagget deg? Kjenner Bjørnar kun fra www.planteliste.net hvor jeg har handlet litt - for hagegale er han en som virkelig frister med snacksens planter. ;) Man nesten MÅ bestille hver gang han har fått inn noe nytt! Hagelivet hadde definitivt vært kjedeligere uten ham. :)

Hvis du kunne fått et hus, ferdig innredet, hvor som helst i verden – hvor skulle det vært? Madeira, kanskje?

Hva ville du gjerne hatt akkurat nå? Finvær

Hva vil du gjerne bli kvitt? Regnet

Hvis du kunne dratt hvor som helst i verden den neste timen, hvor ville du dratt? Madeira. Men må vente til desember. :)

Hvilket språk vil du lære? Jeg vil ikke lære noen, men hadde gjerne ferdigkunnet hva som helst slags verdensspråk.

Hva ser du etter i en venn? Ærlighet er et stort pluss.

Hvem vil du gjerne møte? Ingen spesielle.

Hva slags musikk liker du? Litt av hvert forskjellig

Hva er favorittplagget i klesskapet ditt? Det blir vel ganske snart ullundertøyet...

Hva er drømmejobben? Ingen aaanelse.

Har du noen favorittmodeller? Modell? Av hva?

Hvis du hadde hatt 1000 kroner nå, hva ville du brukt det på? Blomsterløk!

Beskriv stilen din? Meg sjøl-stilen.

Hva var det siste hage-(mote)bladet du leste? Hagetidend fra 1988

Den siste cd-en du kjøpte? Ingen aaaaanelse, det er så lenge siden. Men fikk Eva and the heartmaker i bursdagsgave.

Hva hørte du på da du ble tagget? Tvn, antagelig.

Hva vil du akkurat nå? Bli ferdig med dette. ;)

Tagger Rita, jeg. ;)

Ingen kommentarer: