lørdag 21. mai 2011

Rosévin i drivhuset

Her er bilde av den ene krukka. Mulig det ser ut som jeg har plantet til mens jeg drakk rosévin, men det har jeg altså ikke. :) Men nå først i dag har jeg tatt bilde. Her er det Heuchera (Alunrot), Iris og variegert eføy. Den siste er jeg spent på om tåler utelivet, jeg kjøpte den som inneplante. :S Vi får se, det blir spennende. Jeg har ikke sådd særlig sommerblomster i år, så.

Så har jeg gått løs på Magnar-bedet og begynt å fikse. Det har begynt å gro noe grusomt gress der som må vekk - og levermose overalt. :( Så nå har jeg starta. Tok med meg et glass og rosévin ut i drivhuset etterpå, og så har jeg nå potta tre brett småplanter (berga fra Magnar-bedet) til planteloppemarked. Det blir noen kroner til hagelaget, forhåpentligvis. :)

Ingen kommentarer: