tirsdag 21. juni 2011

Fantastisk hagefestival

Jeg tror dette bildet av en av mine tilreisende gjester på hagehelga forteller det meste. Midnattsvandring. Helgen var absolutt helt fantastisk både værmessig og annen messig, og svarte til alle forventninger for de fleste (om ikke alle) har jeg inntrykk av. Jeg hadde aldri trodd seriøst da jeg forsiktig lanserte ideen, at det skulle ta så fullstendig av. Jeg har vært intervjuet på to radiostasjoner, og helga ble nevnt på NRK Nordland, samt i region- og lokalavis. Og alt klaffet bare helt perfekt. Masse folk kom tilreisende fra andre hagelag, og alle så ut til å skikkelig storkose seg i knallværet.

For flere bilder og litt om innholdet kan dere lese i hagelagets blogg.

Nå er jeg imidlertid ganske sliten, men på en god måte. :) Peter Korn har reist videre til Tromsø og holder foredrag der i kveld, Tor Smaaland farter rundt i området ennå antagelig, med fiskestanga i hånd. Resten har reist hjem - etter tilbakemeldingene med masse inspirasjon, og litt ekstra hagegiv.

Det har vært utrolig artig, tusen hjertelig takk til alle som deltok på forskjellige måter!

Nå får vi se om noen andre tar opp tråden, og det dukker opp hagefestival andre steder etterhvert. ;) Så har jo skjedd med ferskingkveldene, og jeg vet nå om noen som sitter og snekrer ihop festivalprogram i hodet sitt allerede. ;) Hvis vedkommende tør, håper jeg alle stiller opp som mitt hagelag og alle vi har spurt om hjelp har gjort. Da håper jeg å kunne delta. :D

2 kommentarer:

Kari K. sa...

Så bra. Helt klart en god grund til å reise nordover.

Sortland hagelag sa...

Ja, hvorfor var du ikke her? ;)