torsdag 18. september 2008

Søren, der blei jeg for sein


Egentlig skulle jeg på konsert om fem minutter, men så skulle jeg bare plante hundetennene jeg fikk i går først. Og vips så var klokka litt masse, og så fant jeg ut at da blir jeg heller heime. Skal på en konsert seinere, den skal jeg i hvert fall sjekke når begynner, så jeg ikke går glipp av den også.

Nå har jeg plantet alle hundetennene. Det er høyst sannsynlig den der "White beauty". Jeg hadde egentlig bestilt den på importen (den hagelaget har liggende til fortolling på tredje døgnet nå), men nå har jeg jo fått massevis! Har plantet tre-fire forskjellige plasser. :) Gleder meg, det blir spennende å se om noen av dem vil blomstre til neste år, noen av dem er ganske store og kraftige.

Ellers så driver jeg og vanner. Knusktørt. Trodde det var bare i hjørnebedet, der vannet jeg i går. Men jeg så i dag at det er overalt, så nå skal jeg flytte vanneren litt rundt. Hundetenner liker jo ikke tørke, har jeg hørt.

Hagelagsimporten er det intet nytt om, papirene skal være i orden men vi ligger i kø. En lang kø.

1 kommentar:

Villrose sa...

Hundetann er bare flott! Skjønner at du glemte deg...