tirsdag 21. oktober 2008

Psss, ingen gyngestol.

Nei det ble ingen gyngestol på meg. De ville ikke selge til minstepris nå, og det skjønner jeg jo for de kan jo få mer for den til våren hvis det er andre folk der da. Vel, det blir ikke meg som betaler mer enn minstepris for den (ikke skal jeg by den opp heller), den var ikke SÅ fin.

Det er umulig å få fatt i beinmel her i butikken. De vil visst ikke få inn på denne tiden, for da blir det så mye å lagre og det er jo ikke bra å ha det lagret over vinteren. (Jeg måtte jo spørre hvilken tid på året de kunne tenkes å ha sånt... Jeg har jo kjøpt på høsten før, men... Da var sjefen tilstede og fikk fatt i på et lager noe sted.)

Men jeg skulle jo helst plantet peonene nå. Men så må jeg jo i så fall ha plass også. Hmm. Og så endte jeg jo opp med, siden de ikke hadde beinmel mener jeg, å kjøpe noen tulipanløk til halv pris. Kjøpte samme gule som i fjor, de var kjempebra til snitt. (Monte Carlo het de.) Og så kjøpte jeg noen som var gul med litt rødt i, tenker de blir fine sammen. Må bare huske på å få klæsja dem ned. :9

Ingen kommentarer: