onsdag 14. januar 2009

Bestilling fra hageliv

Nå har jeg kikket på nettbutikker lenge, og plutselig var det januarsalg på hageliv. :) Jeg sendte ut en epost til noen hagefolk her, og hørte om de ville være med på en bestilling, og spleise på porto. Da er det liksom straks enklere å bestemme seg... Joda, jeg fikk med meg flere og vi bestilte gjennomsnittlig på noe over fem hundre kroner... Jeg trakk i hvert fall ikke snittet ned, for å si det sånn. Vel, noe har jeg tenkt skal være premier i hagelaget da, men likevel. :)

1 pakning med 3 hageverktøy, Joseph Bentley
1 kantskjærer, Joseph Bentley
2 termos med rosemotiv
4 vannkanne til barn
2 vanningsalarm, froskeprins
2 miniredskapssett barn
1 Hagehyssing i boks

:) Synes jeg klarte å holde meg ganske bra - men det skal bli fint med de fine hageredskapene. :)

- Må forresten notere at i dag åkte de 71 staudepottene ut! Endelig... Var litt seinere enn jeg hadde tenkt, men.

4 kommentarer:

Ellen Walnum sa...

Å der var det mye fint! Tror jeg får ta meg en invitasjonsrunde jeg også:-)

Gry sa...

Takk for den lenken..... Den nettbutikken var ukjent for meg. Og jeg som samler på fuglehus/matere. Nå har jeg fått 2 stk til i samlingen. Pluss hagehyssing i boks, den så veldig praktisk ut!

Sigrid sa...

....og der ble jeg lurt utpå igjen :-D Det var jo litt artige ting til barnebarna, da.

Miamaria sa...

Bare så dere er obs, så ser det ikke ut til at denne nettbutikken oppdaterer etterhvert som ting blir solgt. Det står fortsatt at det er 2 rosa sånne fuglehus igjen, selv om jeg siden sist har sendt en bestilling med et sånt. Så det er nok ikke sikkert at man får det man bestiller.