tirsdag 13. januar 2009

Et liiiite dryss kom, og kun dét.

- Jeg mente det ikke SÅ bokstavelig da, jeg hadde mer tenkt omlag 10 cm eller noe, menmen. Jeg hadde mer regnet med at jeg kom til å få en halvmeter siden jeg ba så pent, men værguden bestemte seg visst mer for å ta meg på ordet. :)

I dag har jeg ikke gjort noe hagerelatert, jeg har en helsikes kabal med ungdommer som må ringes for å flytte dag på gruppa, og "jeg kan bytte hvis den og den bytter" og "jeg vil ikke bytte hvis ikke hun bytter" og så videre... Så enten bytter ingen, eller alle... Åh, nå er jeg glad jeg er voksen og ikke avhengig av alle andre. ;)

Så har jeg fått en award til, vet ikke hvem som fant opp sånt men artig er det jo å få. :) Nå sliter jeg litt med å holde styr på hvem som har fått de forskjellige fra før, men jeg skal prøve å få sendt de videre så får man bare ta sjansen. :) Den ene har jeg fått fra før, fra Tonemeia for noen dager siden (og muligens en gang før som jeg bare takket for og ikke fant igjen hvem jeg fikk den hos eller fikk sendt den videre, æsj), og RandiF sendte den og denne for Kreativ blogger videre nå i dag. :) Hjertelig takk.

Her er reglene til den nye:
1. Vinneren kan kopiere denne logoen til hans/hennes side.
2. Lag en link til han/henne du fikk awarden fra.
3. Nominer minst 7 andre blogger.
4. Lag linker til disse bloggene på bloggen din.
5. Legg igjen en beskjed på bloggene til de nominerte
.

Jeg nominerer disse sju til awarden:
Tonemeia
Rita
Marosa
NinaS
Charlotte
Potentilla
MariO

Og hvis Ellea ikke har fått den forrige (se tidligere innlegg), så får hun den nå. :) For jeg ville sende denne men den sto i margen så den må hun ha fått allerede. :)

1 kommentar:

Mario`s Verden sa...

Tusen takk Miamaria!!
Klem fra meg .