lørdag 17. januar 2009

Endelig har jeg sett sola!

Ja, jeg så jo sola på Gran Canaria i starten av desember, men for det første er det nå over en måned siden det også, og så er det ikke riktig helt samme sola som er der. (Selv om det er det...) Men vi tok en tur til Svolvær i dag, i anledning opprettelsen av Folkeaksjonen Oljefritt Lofoten og Vesterålen, så jeg fikk både handlet sko (svinedyre Ecco fjellsko), et par gensere og et par nye sånne grønne til å henge opp i hagen... (De som det henger knuste varianter av rundt om nå i vinter...) Og så fikk vi altså sett sola.

Ellers har jeg ikke rukket noenting egentlig. Vi har vært på tur altså, kom heim, laget pizza og nå slenger vi på hver vår sofa. Og det kjennes ut som det kommer til å foregå videre utover kvelden, så stappmett som jeg er nå. ;)

6 kommentarer:

Ellen Walnum sa...

Å så deilig! Grattis med sola tilbake:-)

Gry sa...

Så fint bilde! Og det er med sjøen som med solen. Det er ikke det samme som hjemme.

ToneM sa...

Sola? I dag? Du lykkelige menneske!
Skulle gjerne vært i Svolvær i dag, jeg også. Men dessverre. Men - i fortsettelsen er jeg veldig med!

Linnemi sa...

Det må være toppen av lykke å få se solen igjen når den har vært borte. :)
Jeg blir himla glad bare den titter frem igjen etter en periode med tykt skydekke....

Miamaria sa...

I dag skein sola på meg gjennom en sky, så jeg nå si sånn halvveis at nå har vi hatt sola her hjemme også. ;)

elle-melle sa...

Flott bilde og gratulerer med sola.
Det må jo bare være helt utrolig deilig endelig å se sola igjen når den har vært borte så lenge!