onsdag 28. januar 2009

Gubben har gitt meg iris og amaryllis

De hadde iris på blomsterbutikken i dag. :) Tøft! Og så hadde de en stakkars amaryllis som ikke rakk jula tydeligvis, den skal akkurat til å blomstre nå. Ti kroner. Jeg synes den er like fin selv om det ikke er jul. Og når jeg hadde hvite i jula, så kan jeg vel ha rød nå...

Ellers så har jeg prøvd publiseringsgreiene til Hageselskapet og det blir siste gangen jeg gjør. Ikke funker det i Mozilla så jeg må over i Explorer - hat hat - og ikke fikk jeg til det jeg prøvde på heller. Nei, nå er jeg bare superglad for at jeg har laget blogg allerede. Den kan man tilpasse etter hva man får til - man får uansett til å legge ut artikler med bilde.

De hadde primulaer også i den butikken. De hadde kule primulaer. Det kjøpte ikke gubben meg. Meeen jeg var jo at de har. ;)

Ingen kommentarer: