fredag 30. januar 2009

Jippi! Tjukk konvolutt fra SRGC!

Jeg meldte meg inn i Scottish Rock Garden Club her om dagen, og så har jeg glemt det av. I dag lå det tjukk konvolutt i postkassen, og det var blad derifra. Masse fine bilder i det også. :) Er fornøyd med den avgjørelsen, ja. Så nå kan du angre, du medsammensvorne som ikke kom deg til å melde deg inn likevel, den dagen. He he he. Da hadde du hatt dette i postkassen i dag du også. ;)

- Eneste skuffelsen var at det ikke var frimerker på konvolutten, det var litt nedtur. Men nå er det jo ikke derfor jeg melder meg inn så jeg gråter ikke heller akkurat. ;)

Bildet er spirene til snøklokker...

2 kommentarer:

Rita Hogefeld sa...

Jadda-jadda-jadda.....skal melde meg inn jeg vel - snart :)

I mellomtiden koser jeg meg med Hepatica som har gjort seg ferdig med vinterdvalen og har begynt å spire i kjelleren :D

Miamaria sa...

Hi hi hi

(Og misunnelig på de hepaticaene, jaaada det er jeg.)