onsdag 25. mars 2009

Bil på plattingen!

Fikk en liten overraskelse da jeg kom ut i morges. Det så ut som jeg hadde hatt en fyllekjører på besøk i løpet av natten, etter sporene å dømme. Ikke bare hadde en bil kjørt bak huset, på plenen, helt bort til trappa - men faktisk forbi trappa og med ene hjulet opp på plattingen vår! Det har aldri kjørt en bil der før, for å si det sånn.

Det demret etterhvert. Det er nok bare jeg som ikke så dette da jeg kom hjem i går, for jeg har selv laget spor oppå bilsporene. Det er Posten som prøvde å levere pakkene i går, de pakkene som de skrev på nettet skulle ligge på posthuset. ;) Jeg velger å tro at de har hatt vikar, at det ikke er den faste postmannen som kjører bajas på denne måten. Da husker han KRAFTIG feil om hvor hen vi har vei/parkeringsplass, for å si det sånn.

Ingen nye spirer i går. Ingen tomater, ikke maisen. Ingen av ziplockposene som jeg nå har tatt ut i varmen for å se om det spirer mer med det. Håper det kommer. Men noe må snart prikles, rudbeckiaen for eksempel. Chocolate Orange har imidlertid ingen spirer i det hele tatt, tror jeg sår resten av posen nå snart som siste krampeforsøk.

3 kommentarer:

Mokki sa...

Du må få deg veistikker tydeligvis! Skummelt - kunne jo tatt halve hagen!

Anonym sa...

Kanskje de har hatt en vikar som skal etterleve mottoet "posten skal fram":-)

Miamaria sa...

He he he, ja at de har prøvd å levere er det ingen tvil om! :)

Veistikker har vi, men det manglet visst en vesentlig en, tydeligvis, hi hi. Nå kunne det jo være et hint at det ikke var bilspor i det området - i det hele tatt - fra før da, men...