onsdag 25. mars 2009

Jippiiiiii, fikk det!

Endelig fikk jeg pakken!!! Alle disse tingene er mine! Eller, termometeret er det gubben som har kjøpt, men jeg eier nå halve det huset det skal stå på. ;) Masse kule ting. Veldig synd at den butikken blir lagt ned.

Tagetesen har fått rothalsråte. Tenk det. Irriterende. Jeg liker jo ikke tagetes en gang, men det var en sånn ikke så ekstremt stygg en som jeg tenkte å prøve, og så kunne hagelaget få resten til priklekvelden. Jada, det måtte jo daue. Sitrontagetes, eller hva det var for noe. Irriterende at det skal gå i vasken når jeg prøver å være åpen for nye ting som jeg egentlig er negativ til. ;) Det burde lønne seg, heller!!!

Nå er det snart styremøte i hagelaget. Masse som skal planlegges og fikses ferdig. Når jeg kommer derfra, spørs det hvor seint det er - helst skal jeg få priklet litt også.

Og hvis noen synes det ser ut på bildet som jeg har brukt maaasse penger - litt ble det, men det var tilbud så det ble slett ikke så galt! :) Jippiiiii... :)

Ingen kommentarer: