onsdag 15. april 2009

Notering av idé

Her er Perezia nr 2. Begge kjøpt hos Dragland i fjor vår, begge like store - begge står i Magnarbed, men på forskjellig plass. Sammenlign med forrige innlegg, så ser man forskjellen.

Så til idéen min. Jeg kom egentlig på den i går, men da var det så seint at jeg rakk ikke å notere den ned, jeg måtte legge meg. (Egentlig kunne jeg bare notert, jeg fikk jo ikke sove uansett, men det visste jeg jo ikke da.) Nå på chatten kom jeg på den igjen, så nå skynder jeg meg og noterer her før ideen glipper igjen.

Vi har en bjørk i hagen, ikke langt fra plattingen. Den var vi enige om å fjerne, og så plassere Hansa-busken som vi har fått (og skal hente i vår) der den har stått. Så kom jeg på ideen at kanskje jeg ikke skal røske opp bjørka likevel? Kanskje bare kverke den, og så bruke den til klatrestativ? For klematis eller annet kult? For den er grei som den er nå den bjørka, jeg vil bare ikke at den skal bli større. Så har noen kommet med innvending at bjørka vil råtne fort og falle ned. Men det er ikke veeeldig farlig, den er ikke så stor at den vil ødelegge masse tror jeg. Men det blir jo da stående rester der etter den.

Hmmmm *gruble*

Ingen kommentarer: