søndag 21. juni 2009

Kaldt, men opphold - planter og flytter og deler

Føler meg ekstremt lite effektiv, men jeg har vært masse ute i dag. Jeg har plantet en del, men for å få plantet noen av dem har jeg måtte flytte andre - og noen av de jeg har flyttet har vært så store at jeg syntes jeg måtte dele dem, og da er jeg jo like langt i forhold til antall plasserte. Jaja. Enda er det litt plass i det ventebedet som er klart, så der skal jeg få plassert noen.

Jeg fikk ikke hentet skjellsand i går likevel, det var mye vind. Og kaldt. Men i dag har jeg fått kjøpt mer jord, så da skal jeg få pottet noen planter også. Og vips, øker "kassabeholdningen" av planter igjen... Planter noe ut, og fyller kassene med nye små. Evig runddans.

Jeg er litt sur på tjelden for han har ikke tatt ungene med opp i hagen vår i år. Lurer på hva det er han er sur for. Selv er han innom og eter nå og da, men langt ifra så mye som i fjor. Merkelig.

Ingen kommentarer: