tirsdag 14. juli 2009

Et par sorter til er priklet...

I dag har jeg fått priklet ferdig et par sorter til. Men du verden så lang tid det tar... Primulaene jeg tok sistedelen av i dag, ble dottpriklet... Men man dottprikler vel ikke akeleier? Og det er jo det jeg har sådd mest av...

Så har jeg begynt å samle frø. Har et par planter jeg vokter som en smed, men de har da tydeligvis IKKE tenkt å modne. Grrr.

Jaja. Ikke verst å spise solvarme jordbær rett fra jordbærlandet i lunsjpausen. Håper været holder seg sånn her leeenge. :)

1 kommentar:

Bjørg 47 sa...

Jeg venter også på noen Meconopsisfrø som skal modnes, men så spretter de vel ut før jeg får tak i dem, kanskje. Har ikke hørt om 'dottprikling ' av hverken akeleier eller Primula, men det går sikkert bra. Vi får vel se resultatet etterhvert.
Ha en ellers fin sommer.