mandag 3. august 2009

Her sov jeg i natt. :)

I helga har jeg vært på Senja, og besøkt Rita, Randi og Oddrun. Da jeg skulle kjøre hjem i går kveld var imidlertid nøkkelen låst inne i bilen - ja, det går visst an på sånne nye fancy biler likevel - så jeg kom litt seint ut fra start, kan man si.

Egentlig skulle vi hatt bilde her av opplåsingsmannen, ikke mest fordi han var så flink og fikk opp bilen - men han hadde veldig mange morsomme ansiktsuttrykk underveis. Særlig da han spurte hvor nøkkelen var, og svaret var i håndveska der i bagasjerommet... Det var visst ikke helt bra.

Men i hvert fall, det førte til at jeg kom litt seint av gårde, og jeg fant ut at det var lurt å stoppe på veien og sove litt. Dette er da det siste jeg så før jeg sovnet. Ganske så fin utsikt? Ikke så langt ifra Tjeldsundbrua, veien som går om Gratangen og der.

I dag har det vært supert. Varmeste dag hittil i år. :D Har plukket og spist jordbær, sitter nå og spiser tortillachips med tomatsalsa jeg har laget selv (av tomater fra drivhuset), og nå er kjøttrulla på kok. Feriepålegg. :)

4 kommentarer:

krepsemor sa...

Huff da, ikke bra å låse inne nøklene nei! Men en nydelig utsikt du hadde der,,,, Og du sovnet? Fint at dere har bra vær der oppe, det har vi også hatt stort sett i alle fall! Kos deg!

Rita Hogefeld sa...

Jepp, han helten der var morsom ;D Og den kommentaren:"...kan finne på å banne hvis jeg får for mange gode råd....." Ubetalelig:D :D :D

Har hatt en annen helt her i dag. Men kloakken er fremdeles tett :( Venter nå på nye helter med spylevogn i morgen.......

Miamaria sa...

Jada jeg sovnet, og sov ganske godt selv om dette var så mørkt som det ble. Og jeg våknet tidlig, men så kom jeg meg jo tidlig hjem da.

Ja han hadde flere gode kommentarer han der åpnebil-mannen. Men han trengte jo ikke flere gode råd, han bare prøvde mislykket én gang til før han fulgte det gode rådet, og da gikk det jo ganske greit videre. ;)

Så de har ikke fått opp kloakken? Hvor tett kan det bli liksom??? Lykke til med spylevogna da...

Nabodama sa...

Det går fint å sove ute med det været vi har nå!


Nyt dagene - inne eller ute:)