søndag 13. september 2009

Det blei da loppis på meg!

Jeg var i såpass form i går at jeg kom meg på loppis. Jeg kom fem minutter etter åpning, da gikk de villeste folkene allerede rundt med proppfulle kurver. Jeg kjøpte meg en liten vinballong og tre leirkrukker til 30 kroner tilsammen, godt fornøyd med det. Auksjonen gadd jeg ikke.

Jeg dro heller "heim" og med god hjelp (går dårlig å bøye seg når man er snørrete) fikk jeg plukket rabarbra både hos farmor og foreldrene mine. Mye var begynt å bli dårlig, men vi fant nok til ei koking saft likevel. Blei nærmere to liter, og den blei god. :) Og så er det jo forbausende enkelt! :)

Jeg er likevel såpass gåen at jeg ikke tør å være særlig ute. Har tatt litt bilder og samlet frø, går sånne småturer ut, men bare så korte at jeg er helt sikker på at jeg ikke fryser eller no. Det regner jo innimellom også, så. Men jeg får gjort litt på dataen i det minste, så nå har jeg for første gang på leeenge meldt meg på Frøken-konkurransen til Moseplassen, med Frøken Sugar Babe. Hadde litt lyst til å vise tigerlilja for den er jo faktisk spiselig også, men det innlegget hadde jeg jo allerede laget fra før så det blei for kjedelig.

Ingen kommentarer: