torsdag 10. september 2009

Ta en potet!

Dette er potetblomst. Egentlig ganske fin, de står bare så lite sentralt til i hagen... De forskjellige sortene potet har også forskjellige blomster på, det er litt artig å se. Husker ikke akkurat hvilken sort dette er da men.

Skulle egentlig hatt potetmiddag i dag, men gadd ikke gå ned i gjørma for å ta opp. Det har regnet noe helt utrolig det siste halvannet døgn. HELT utrolig.

Det har blåst kraftig i natt, faktisk har vinden veltet støypbladet mitt. Heldigvis endte det på plenen, så det er ikke knust. Best å ta det inn snart, antagelig. Drivhus og levegg står fint fremdeles. Jeg har vært en runde i dag, og samlet inn frø. Nå er det vel snart siste sjans, tenkte jeg. :) Det blei en del, men det meste har jeg nå samlet litt av fra før.

Ellers venter jeg på blad fra Blomstervenners Klubb. Jeg har hørt at det ble sendt på lørdag, men det har fortsatt ikke havnet i postkassen min. Jeg er utålmodig!!! Tenkte å sende inn til frølista deres i år, men da må jeg først få litt info. ;)

Ingen kommentarer: