torsdag 17. september 2009

Det første melisdrypp på toppene

Dette er et før-bilde, for å muntre meg opp. Da jeg kjørte på jobb i morges, var det nemlig bare 4 grader og hvitt øverst på fjelltoppene. Jeg er så overhodet ikke klar for noe vinter nå, det er bare helt sikkert.

En opptur var å hente pakke fra Konkel på posthuset, jeg ble helt sjokka da jeg så størrelsen på eska. Masse aurikler, MASSE! De hadde klart turen fint også, faktisk.

En annen opptur var at jeg sjekket ståa i drivhuset - der hadde det faktisk bare vært nede på 11 grader, selv om det var så kjølig og ovnen bare sto på første hakket. Slett ikke verst. Men det er bra fuktig og rått inni der ettersom det ikke er lufting lenger (vi har reipet lukene for stormen som var), så straks det evt. blir finvær så skal døra få stå åpen lenge for skikkelig lufting.

Har konsertfri dag i dag, for jeg var i går, og skal både i morra og lørdag. Jazzfestival er gode greier, kjempeflinke arrangører har vi nemlig.

1 kommentar:

Kaos og Tutta sa...

Liker så godt det øverste bildet ditt, elles : kos deg med JASSEN
Ha ei fin helg.