lørdag 26. september 2009

Såh, her er vidunderet

Sånn, da er kajakken kommet til gårds. Trodde den var gul, sa til ei venninne i dag at det var jo typisk siden det var verste farge jeg visste - bortsett fra oransje, da. Så er det akkurat dét den er, og det er jo litt morsomt egentlig. Men kul uansett, og når man skal ta bilder så er det egentlig litt stilig med en fargerik kajakk i bildet.

Har fått med alt som var av stæsj, takstativ med reimer m/lås på, tørrdrakt, sko, votter, vanntett pose, vest, sikkerhetsgreier, ja jeg kommer ikke på mer man kan ha bruk for. Eh, åre er med ja... ;) Mangler én ting og det er sånn åreline men det er en smal sak å få tak i (eller lage seg).

Men så blåste det opp igjen her, og dermed sjekka jeg værvarslet. Stiv kuling, sterk kuling, liten storm melder det hele resten av helga... Og da har jeg i tillegg til alle disse blomstergreiene, nå også en løs kajakk utenfor døra. Jada. Ikke noe bra kombinasjon synes jeg, må få "prekevert" den. kanskje i naustet? Endelig en BÅT i naustet kanskje, ikke bare tørrfisk og hagemøbler. ;)

4 kommentarer:

krepsemor sa...

Gratulerer som båteier, Miamaria! Den får du sikkert mye glede av, og sterke armer ;o)
Orange er jo en farge som er godt synlig på sjøen, så det er sikkert en mening med det! Du må lære deg den "vendingen", husker ikke hva den heter, men kanskje du allerede kan den? Jeg hadde nok ikke taklet å plutselig befinne meg med hodet ned i sjøen.....Lykke til, og god helg!

Linnemi sa...

Heldiggrisen! Gratulerer med båten! Jeg óg ønsker meg kajakk.
Eskimorulle, er det ikke det det heter? Bør takles før man legger utpå. :-)

Rita Hogefeld sa...

Se der ja, der var farkosten på plass. Grattis :)

Jeg så deg i Hagen for alle. Deg og akoen. Flott :D

Miamaria sa...

Takktakk! Er nok en mening med fargen ja, tenk jeg fant kajakk med alt utstyr til nøyaktig så mange penger som jeg hadde på konto, avsatt til formålet - første dagen jeg søkte på nett. Da skulle den nok være denne fargen også. ;)

Jeg må nok øve på forskjellig, har regnet ut at det er sju år siden jeg tok kurset...

Rita, så du den fæle sveisen også??? Det var vel samme dag som frisøren maltrakterte meg, tror jeg. Tror gubben fikk 30 rasende bilder før det kom et med et smil... Grusomt. (Og ikke kan jeg noe om hosta heller, men man ser jo også hvor kort jeg svarer i forhold til de andre... He he he, avslørt.)