mandag 29. desember 2008

Drivhusting er dyrt! Men kjekt å ha...

Ja, da har jeg sendt en bestilling til hobbydrivhus etter diverse drivhusting. Noen av krokene hadde de visst ikke lenger (sånne plastdingser for å henge opp bobleplast o.l.), men resten blir sendt i morra. :) (Obs, de setter opp prisene ved nyttår!)

Jeg har handlet meg:
4 stk Univent automatisk lukeåpner
1 stk Expert 2,0 varmevifte (sånn som henter luft oppe og fyker den ned, og omvendt)
3 stk vanningsbrett 2pk 55x125 cm (altså 6 brett)
1 pk opphengskroker fjærstål
2 pk opphengskroker m/bolt og stålring
(Aner ikke hva disse er for det var ikke bilde, men jeg trenger sikkert oppheng?)
2 Hylleknekter nedfellbare, hørtes også lurt ut...

Så er det bare å få opp dette drivhuset, utpå våren. Nå skal jeg i alle fall ha det jeg trenger, det skal ikke stå på det. ;)

Kinobilletter er også innkjøpt, det blir Max Manus 2. januar hvis gubben er heime. Hvis ikke så må jeg gå på jakt etter standin, eventuelt noen som vil overta begge billettene. :( Sånn er det når man aldri veit.

Ellers så driver jeg og småordner litt til hagelagets årsmøte. Har printet ut juryenes begrunnelser med vinnerbildene, det må jo leses opp ved utdelingen. Og så har jeg fått bekreftet at vi har kursleder til nytt støypekurs.

- Og så har jeg funnet Lisboa-bildefilene! Hurra! Jeg hadde kopi av dem på jobb, takk og pris!!! Det var ikke veldig sannsynlig, men de bildene var visst akkurat blant de jeg har liggende der, sånn flaks har jeg sjelden.

Høh. Vel to timer siden jeg ordnet dette innlegget, ennå ikke kommet på lista nei. Men også i dag har RSS-feeden min funnet det. Vel, fordelen med dette er at når jeg lager et innlegg fra et sted jeg ikke har bilder, så rekker jeg å tilføye bilde før alle får lest innlegget...

Ingen kommentarer: