torsdag 8. januar 2009

De seks første sådd i går

Da har jeg begynt såingen. Nå rakk jeg bare seks sorter, men da er jeg i gang!

Bildeheftene til hagelaget er forøvrig produserte og sendt nordover, tror ikke har nevnt det før. (Unnskyld hvis jeg har) Vi har nå begynt å lage bildehefte til årsmøtet, med bilder fra aktivitetene våre siste år, inkludert en god del bilder fra våre medlemmers hager. I år tror jeg vi har besøkt rundt 25 forskjellige, faktisk.

I dag har jeg forresten vært på Gaza-demo. Det vil si, her heter det markering, og det er verken tåregass eller steinkasting, ja, faktisk ikke så mye som en snøball å se. (Til tross for at det var kram snø!) Men jeg forsto det slik på det som ble sagt, at hovedmarkeringen er på lørdag.

Snø ja. Nå har det meldt noe sterk kuling og regn og sånn, men akkurat nå er det bare snø. Masse snø. Var såvidt jeg kom meg opp nå i ettermiddag. Blæh. Takk og pris for traktorer som brøyter sier bare jeg. (Bildet er tatt for en tid siden, det er mer nå.) Men, jeg foretrekker fortsatt snø og kulde framfor å bo i Gaza eller diverse andre steder, så får det bare holde på.

Nå skal jeg bare finne ut hva i alle dager jeg skal lage meg til middag, så skal det bli mer såing utpå tidligkvelden her. :)

1 kommentar:

ToneM sa...

Takk for sms, fikk forresten flere slike i går.
Og - jeg var også på markeringa på torget i dag. :-)