fredag 9. januar 2009

Der kom regnet - snart i mål


Det har meldt regn en stund nå, og etter dryppinga ute å dømme så tror jeg det har kommet. Nå kan jeg angre på at jeg ikke byttet bil til den med pigger... og det kommer jeg sikkert til å gjøre også. :( Men jeg hadde behov for å dra hjem og slappe av litt etter jobb først - og så regnet det. Velvel. Drosjer har sikkert piggdekk på, får vi tro.

I går kom jeg nokså langt i såingen. 24 potter igjen, de skal sås nå i ettermiddag. Etterpå skal jeg redigere planlagt-lista mi over stauder, til faktisk sådd-liste. ;) Det er vel viktigere med en av sistnevnte type vil jeg tro.

Det er mye frøkataloger, frølister i blogger, og importgreier som frister rundt omkring for tiden, jeg lurer på hva jeg klarer å holde meg unna og hva jeg biter på. Noe blir det nok. ;)

Nå er jeg helt sikker på at det regner eller skletter. Det er vått på vinduet nemlig - og nå hører jeg vinden tar seg opp også. Jaja, jeg har en åpnet flaske rosévin jeg, det er kos å være inne i slikt vær. ;)

Ingen kommentarer: