søndag 4. januar 2009

Endelig nyttårsvær!

Ja nå har vi endelig fått nyttårsværet. Hvitt ute, og sånn høvelig vindstille. I går var jeg ute og tok litt vinterbilder, snøen ligger så fint på ting. Jeg har faktisk litt frøstander og sånt som står rundt i bedene i år, tidligere har det blåst overende ganske tidlig. (Det står vel sikkert stødigere jo tettere det blir i bedene antar jeg.)

Hoi, der kom gubben hjem ganske uanmeldt så nå må jeg forte meg så skal vi kjøre tur og så skal vi se om ikke jeg får tatt noen fine vinterbilder. :) Det som er lagt i innlegget her er et trist bevis på at jeg ikke rakk (gadd) å ta inn all hagepynten før vinteren i år. Jeg hadde 4-5 slike, og alle henger på samme viset rundt om... Sprakk i første frosten alle sammen. :(

Ja, jeg trodde jeg skulle så i dag men det kan ikke bli før i ettermiddag i så fall. Må få i meg frokost så vi kommer av gårde før det mørkner igjen. Fortsatt godt nytt år til alle!

4 kommentarer:

Ellen Walnum sa...

Så deilig at dere endelig har fått litt fint vintervær:-)

Gry sa...

Du får satse på frostsikkert hagepynt!

Tove sa...

Så kjedelig at hagepynten gikk føyka. Ja, ja, en glimrende anledning til å kjøpe noe nytt ;-) tjihii. Koselig at dere har fått vintervær.

Miamaria sa...

He he, anledning til å kjøpe nytt ja. :) Jeg får gripe den! Frostsikker hagepynt er nok lurt, jeg burde jo boret hull i bunn, og det skal jeg sørge for med evt. nye.