torsdag 1. januar 2009

Nå er det verste over


Været har lyst opp, og det er nå ganske så vindstille. Men båtavgangen er for gubbens del utsatt, den skulle egentlig skje i morgen tidlig. Så helt pent vær kan det nå ikke melde framover.

Jeg har ikke begynt å så ennå, men forberedelsene er i gang. Jeg har gått gjennom staudefrøene, og plukket ut de jeg MÅ så. (Det vil si alle fra Magnar, og de kuleste jeg har plukket selv + de kuleste av fjorårsrestene.) Det ble litt over 50 sorter, det må vel gå bra. Det må ryddes på planterommet før jeg kan så der inne, jeg har rett og slett ikke plass.

(Forrige innlegg slettet, dette har samme innhold.)

2 kommentarer:

Ellen Walnum sa...

Her er jeg i full gang med såingen. Herlig!!

Miamaria sa...

Åh, du også! Jeg får vel komme meg i gang jeg også snart, sånn med selve såinga altså. Ikke bare forberedelsene.