fredag 13. februar 2009

Overraskelsesfrø, hurra!

I dag kom frøene fra SRGC. Jeg meldte meg inn for seint til å få bestille fra lista deres, men de var så redd jeg skulle bli skuffet at de lovet å sende noen av restefrøene. :) De kom i dag. :) Noe kjedelig, noe jeg ikke aner hva er, og noe dritkult! Lista følger:

Meconopsis grandis
Trillium ovatum hibbersonii
Asphodelus albus
Cyananthus microphyllus
Codonopsis grey-wilsonii
Phyteuma hemisphaericum
Lilium monadelphum
Jeffersonia dubia
Lilium macklinnie
Anemone x lesseri
Meconopsis "Lingholm"
Notholirion macrophyllum ex Nepal
Iris tectorum
Glaucidium palmatum f. leucanthum
Deinanthe bifida
Paeonia mlokosewitschii

3 kommentarer:

Oline sa...

Jeg synes Paeonia mlokosewitschii var dritkul. Håper du får den til!

Elisa sa...

Wow, her var mykje fint til å vere "restar"!

Miamaria sa...

Ja, nå ser det ut til at den jeg synes er kulest er monocarp, men. :) Skal nok prøve meg på den peonen ja, den var kuuul!