fredag 27. mars 2009

Det kommer til å eksplodere!

Dette er ikke et bilde fra i dag. Men sånn ser det ut her i dag. Det har smeltet litt i hjørnebedet igjen - og klosterklokkene har nå begynt å komme med knopper, som på bildet. Men dette bildet fra i fjor - er altså fra 1. mars... Jeg lurer på når hagen skal ta igjen en måned, jeg...

- Men det må jo bety, at når det nå blir vår en gang så kommer det til å eksplodERE! :)

Så må jeg gjøre oppmerksom på underskriftskampanjen som er startet for å få mer hage på tv. (Og dermed mindre sport og annet fjas...) Og på mer fornuftige tider, det lille som sendes. (Og veldig gjerne mindre av hun der dama som gubben kaller "skvallerkål", men det står altså ikke noe om i kampanjen.) Skriv gjerne under - om ikke for hage, så gjør det for å bli kvitt noe av sporten, he he. Her ligger kampanjen.

8 kommentarer:

Villrose sa...

Skvallerkål, lissom hi-hi-hi (litt ondskapsfull)

Randines hageblogg sa...

Forhåpentligvis kommer alt til å eskplodere før eller senere.

Jeg må se "skvalderkål" damen med tekst-TV, hvis jeg skal skjønne hva hun sier.
Sport vet jeg ikke hva er...

Ønsker dere en fin helg!

Marit sa...

Så tidlig vår dere hadde i fjor da!!! Her er det minst like sent, for her laver snøen ned og det ligger fra før ca 50 cm med snø på bakken... Jeg vil ha vår, og det nå! Kanskje vi skulle starte en underskriftskampanje om det også? Men hvem skulle vi sende den til? ;-)

Miamaria sa...

Villrose: - Det kuleste var egentlig at han ikke var helt klar over hva skvallerkål er - men han syntes hun skvaldret så mye.

Randine - det håper jeg også! Tekst-tv var i grunnen et smart tips. Men siden det alltid går når jeg er ute i hagen så ser jeg det kun på nett-tv...

Iris: Jeg skriver under på en sånn tvert. Meeen så var det hvem som skal få den ja... Hm. Sola? "Smelt mer snø - nå!" ?

Elisabeth sa...

Skvallerkål..haha, ja han kunne få sagt det.

Sine sa...

He he, måtte le nå.
Gled deg til den store eksplosjonen!

Mario`s Verden sa...

Godt sagt Miamaria!!
Pang når?

Miamaria sa...

Jeg planlegger at panget skal komme snarest mulig! I dag er det steiksol, det hjelper nok bra. :)