torsdag 2. april 2009

De hersens blodbegerne...

Ja, som dere ser her hvis dere klikker på bildet, så ligger det an til snarlig kaos på planterommet. Jeg skulle egentlig knipe disse i dag, men det ble ikke. Ikke priklet jeg tomatene heller. Ikke helt i slag. (Men bedre enn gubben, han er enda mindre i slag.)

Sånn ellers ser det fint ut på planterommet synes jeg. Gulrøttene har begynt å spire oppdaget jeg forleden dag, men det hjalp nå ikke å ha sand oppå. De får bladfestet flere cm over jorda likevel. Forstår ikke hvorfor det skjer det der. Men nå har jeg sand som jeg kan drysse imellom plantene, sånn at det dekker høyere opp... Lurt... Skal i hvert fall prøves, er min plan.

Ellers intet nytt ute, det har ikke smeltet mer i dag enn snøen som kom dagen før, for å si det sånn. Og det er kaldt kveld og natt. :( Dette liker jeg ikke. Jeg vil ha VÅÅÅÅR!

2 kommentarer:

Ellen Walnum sa...

Jeg vil også ha hersens blodbeger!....men nå har jeg iallefall fått endel egne blader på mine.

Håper inderlig våren tar et sjumilssteg hos dere nå!

Miamaria sa...

Intet sjumilssteg i dag i alle fall - én enkel plussgrad - lite tint. Men så lenge det ikke blir MER fortviler jeg foreløpig ikke.