torsdag 16. april 2009

Hagelaget er i gang

Da er hagelagets drivhusgruppe i gang, vi hadde første økt i dag. Vi får nok asters, det er helt sikkert. Vi prikla og prikla og prikla. Og så har vi sådd pyntekål, tagetes, mer tagetes, og en sort Lychnis. Og så har vi klippet opp undervanningsmatte.

Så har jeg vasket og hengt opp klær, så kanskje de er tørre til i morra. Klarer ikke å bestemme meg hvilken koffert jeg skal ta med. Planen er jo å handle masse. Vanskelige avgjørelser når man skal ut og reise... He he he Ser de har ordnet hagegal-standen, det høres ut som det blir kjempebra. Jeg gleder meg masse. Vet ikke helt hvordan jeg skal få shoppet raskt nok til å komme meg ut tidsnok til messa, men. Det blir skøy, garantert! :)

Ellers er det lite action, jeg har ikke gjort så mye mer enn dette i dag. Dagen går fort.

Ingen kommentarer: