fredag 3. april 2009

Jensen har fått mail

Sånn går det når gubben har lagt seg og man blir sittende på MSN med noen hagedamer i samme samtale, og Jensen har lagt ut lista si. Det kommer nok oppdateringer sikkert, men nei ingen av oss klarte å vente lenger.

Så det ble en del sorter. Bestilte for rundt en femhundrelapp. Det var imidlertid bare LITT mer enn hun ene i MSN-samtalen, og faktisk bare halvparten så mye som hun andre. Jeg er altså middels, bare. ;)

Det ble litt forskjellig, og så trøster jeg meg med at jeg har tenkt å gi noe av det som premier eller auksjonsobjekter til hagelaget. Til neste år - hvis det har overlevd... ;)

Ellers så har jeg pakket noen flere frøposer, og så har jeg faktisk knepet de derre blodbegerne. Men tenk så lenge det er igjen til de kan plantes ut! Her blir det nok masse stiklingsmateriale.

Ødela jeg nattesøvnen for noen nå, eller? Hi hi hi hi hi hi

2 kommentarer:

Sigrid sa...

....og jeg fikk PM fra hun som bestilte mest, med tilbud om å være med på bestilingen. Men jeg klarte å stå i mot :-) ...enn så lenge.....

Villrose sa...

Du er den verste fristerinnen i historien. Sier ikke mer...