fredag 19. juni 2009

Feriedag og plantepakker

I dag har jeg hatt ferie. Knallblå himmel, så jeg dro bare på jobb for å sjekke at det ikke var supermasse å gjøre - og så tok jeg feriedag og dro heim. Gubben har klippet og klippet på plenen, og jeg har plantet og tatt bilder. Og plassert denne englestakkaren ut under en akeleie.

Jeg har plantet kryptimian imellom steinene ved inngangen til drivhuset, spent på om den vil vokse der. Hadde ganske mye så jeg spredte utover hele. Håper noe av det vil feste seg i hvert fall.

Så har jeg plantet til den ene baljen, men nå er jeg fri for jord. Har spleiset på en palle sammen med tre andre, men den er visst ikke levert ennå. :(

To plantepakker i dag, en HHV(Hemmelig HageVenn)-ekstra-pakke, og en fra Gunn med masse rart oppi. Den første aner jeg ikke innholdet i, to forskjellige saker.

Her ligger blomsterbilder for i dag.

Ingen kommentarer: