tirsdag 10. mars 2009

Hvem ER Rebecca Loos? Og litt om snøtining

Nå klarte jeg ikke å dy meg lenger, jeg måtte gå inn på en artikkel om hun der Loos-damen det har stått om i ukevis. Hun har norsk kjæreste, har vært nyheten, og nå skal hun være gravid også. Så, hvem viser hun seg å være? Joda, en dame som hadde seg med David Beckham en gang eller fler! Soooooooo interesting! Og hva mer? Jo, det skjedde da i 2004... Det er FEM år siden!!! Og da gidder de å skrive om henne NÅ, for at hun har norsk kjæreste? ER det noen som bryr seg???

Jaja, det var hvis det er flere enn meg som ikke leser Se og Hør og dermed ikke er oppdatert på sånn viktig sladder... ;)

Så til bildet her. Dette var i helga, jeg tok bilde av den eneste bare flekken på tomta. Har planer om å følge med den, etterhvert som den øker i størrelse. :) Og så har jeg lagt bildet her, sånn at jeg kanskje klarer å huske at til høsten skal jeg huske å plante krokus akkurat der! Det er nemligen lurt å ha sånne tidligplanter akkurat de plassene snøen forsvinner aller først.

Ikke noe mer har spirt i dag. Men nå har det meste spirt da, så det er vel egentlig på tide å så mer. (Og kanskje prikle en av de som HAR spirt...)

3 kommentarer:

Gry sa...

En grunn til ikke å kjøpe Se og Hør, hvem bryr seg om å lese for det meste om B, C og D-kjendiser?

(men jeg må innrømme at jeg har kjøpte det hver uke engang. Men nå orker jeg ikke mer)

Berit sa...

Heh, en barflekk, gratulerer!
Ingen sådanne her. Men jeg kan jo ta meg en vestlandstur sånn aven og til når vårlengselen blir for plagsom!

Miamaria sa...

Hun her dama, feide over en fyr (i utlandet) for fem år siden - hvilken bokstav-kjendis er hun her til lands i dag da? Z-kjendis eller no sånt? He he he he

Vestlandsturer på denne tiden må da gi en liten boost. Men så skal man jo heim igjen da... Nei jeg håper våren er på tur her nå! Snart! :)