onsdag 2. september 2009

Stiv kuling og oppdatert bokliste

Nå har jeg vært ute og samrlet ihop litt småtterier, for det melder stiv kuling på værmeldinga. Da er det greit å ikke ha så masse løse greier rundt her. Håper drivhuset holder. Vel, det må vel tåle mer enn det i løpet av vinteren... Men likevel.

Jeg har endelig fått oppdatert boklista mi sånn høvelig. Lista over hagebøker.

Ellers har jeg egentlig ikke gjort noe hagerelatert i dag. Et lite hagebesøk i en hage som blomstret allmektig, og så har jeg levert noe gave/premie, ellers null niks.

1 kommentar:

Merethe sa...

Takk for visitten inne hos meg :) jeg har også lurt på om drivhuset blir stående når det har blåst skikkelig. Men det kan ikke sammenliknes med der du bor. :)
Her er det nok bare småtterier i forhold :)
Ha en fin fin helg som er like rundt svingen. :)