torsdag 19. februar 2009

Full fart, travelt, travelt!

Huff, det er travelt for tiden. I morra reiser jeg til Bodø hvis flyet går, det var noen som snakket om storm og det er sannsynlig når jeg skal reise. Men jeg skal, hvis jeg kommer meg dit, på årsmøte i fylkeshagelaget. Har lest papirene, og jeg har måttet ta en ringerunde for å finne ut svar på rare ting. (Som, hvordan får man foreslått noe tre måneder før et møte man får vite om først to måneder før? Står i vedtektene...)

Neste helg skal jeg til Tromsø på deres møte for å snakke om ferskingkvelder. Det blir helt sikkert en artig opplevelse, men jeg må helst få notert meg de viktigste punktene jeg skal si... Tar tid.

Så er det jo det som burde prikles, både blodbeger og artisjokk er nok klare nå. (For en stund siden...) Men i kveld kan jeg ikke for jeg har styremøte i hagelaget, og i morra drar jeg jo til Bodø, så det blir nok tidligst på mandag.

- Foreløpig kun positive tilbakemeldinger fra folk som har lest innlegget. Takk og pris. Og i morra står det artikkel om trygghetsalarmer, ordføreren tar opp saken i formannskapet. (Kommunen får vel ikke mer penger av den grunn, men de ansvarlige må i det minste redegjøre for saken.)

4 kommentarer:

ToneM sa...

Takk for innlegget i avisa i dag! Og takk for at du engasjerer deg.
Og spesielt ettersom du er ung, og du heller ikke har eldre familiemedlemmer her i kommunen, kan ihvertfall ingen beskylde deg for å være sutrete og storforlangende!
Flott at ordføreren også kommer på banen, og at de ansvarlige må redegjøre for saka.

Miamaria sa...

Ung og ung... ;) Men ja, du har et poeng der!

- Jeg er nå spent på hva som kommer ut av det utspillet til ordføreren.

Ellen Walnum sa...

......og jeg reiser til Bodø på tirsdag. Da treffes vi vel akkurat ikke da.

Miamaria sa...

Å, det var ganske nære på! Så dumt at det ikke traff!