fredag 22. mai 2009

Helg i går - og vips, helg igjen!!! :)

Aurikler lukter godt. Har aldri tenkt på det før, for de er jo der nede helt på bakken. Man må jo bøye seg så veldig for å komme ned dit. Men her om dagen fant jeg denne aurikkelen knekt av, så jeg tok den inn i et glass med vann - og satte den i vinduskarmen. Der er det mye lettere å lukte på den! Og det gjør jeg stadig vekk. :)

Det ser ut til at det blir loppemarked i morra likevel. For jeg har punkt 1 oppdaget hvor mange planter jeg har bestilt rundt omkring, punkt 2 har det vist seg at det er TO loppemarkeder i morra, og punkt 3 så har jeg kommet på at Draglandtur koster 300 kroner, og hvis jeg heller drar på loppis så kan jeg jo bruke den trehundrelappen på en av de kule drivhustingene jeg så i en butikk i Bø her en tidligere helg. ;) (Gubben fniste da jeg sa det siste punktet, skjønner ikke helt hvorfor...)

Ingen kommentarer: